ready 4 conversion
ready 4
conversion
Konverteringsoptimering
Konverteringsoptimering som ökar dina resultat
Vi nöjer oss inte med okej
Oavsett om du har 10 eller 10 000 besökare på din webbplats, fokuserar vi på att göra det mesta möjliga av din publik. Vi förstår din kund och vet hur du ska öka din konvertering med hjälp av effektiv konverteringsoptimering.
What we can do 4 you
Användarvänlig design
Med ökad konvertering i fokus arbetar vi om din design för att den ska bli så användarvänlig som möjligt. En bra design gör det enkelt för besökaren att utföra det du vill att han ska göra.
A/B-testning
A/B-testning innebär att vi lägger upp två varianter av samma sida och studerar besökarnas beteende på dessa sidor, för att testa vilken variant som leder till högst konvertering.
Utvärdering
Vi utvärderar webbplatsens konverteringsgrad och ger dig förslag på de förbättringar på exempelvis design, text, bilder som behöver göras för att öka din konvertering.
Statistik
Uppsättning av konto, analys och måluppföljning i Google Analytics, för att se hur många som nås och hur hög målomvandlingen är.
Ready 4 Conversion?
Kundprojekt
Vilka har vi hjälpt med konverteringsoptimering
Om du har satsat på SEO eller annan digital marknadsföring, är konverteringsoptimering det du behöver fortsätta med för att omvandla dina besökare till kunder. Helt enkelt; more bang for your bucks. Vi förstår vilka triggerpoints som leder din kund mot målet. Oavsett vilka mål du har för din webbplats, förstår vi din kund och vet hur du ska få honom att konvertera. Vi vet att allt kan göras bättre. Därför nöjer vi oss inte med en konverteringsgrad på 2%, som normalt anses som högt.

A-mäklare
Åkessons Mäklare är en mäklare med lång erfarenhet som verkar med hög servicenivå i Växjö-området.
E-konvertering är mer än att leda till köp
Det är först när kundens mål och ditt företags mål möts, som konvertering uppstår. Konverteringsoptimering innebär att strategiskt leda kunden mot ett mål, ett steg i taget. Men vad betyder det att ha en hög konverteringsgrad, egentligen?
Konverteringsoptimering handlar om att göra det mesta av den publik du redan har, oavsett om du har 10 eller 10 000 besökare på din webbplats. En konvertering kan vara att en kund gör ett köp, men en konvertering kan lika väl vara att en kund har läst all information som du vill att han ska ta till sig.
Ready Digital bloggar om konvertering
Handfasta tips om att arbeta med konverteringsoptimering för att förbättra resultaten på din hemsida eller webshop.
5 nycklar till ökad konvertering på din hemsida
Känner du att din hemsida inte riktigt levererar? För att den ska generera kunder bör den uppfylla vissa grundkrav. Vi hjälper dig med 5 av dem.
Enkla tips för en mer säljande hemsida
Målet med en hemsida är ofta att den ska vara säljande och generera nya kunder. Här är några handfasta tips som hjälper dig att lyckas!
13 tips för en landningssida som konverterar
En bra landningssida kan ge dig en skjuts i affärerna genom att göra fler besökare till kunder. Vi har satt ihop de bästa tipsen för att lyckas.
Hjälp! Varför säljer jag inget i min webshop?
Precis som i en fysisk butik krävs det en hel del planering och jobb för att sälja via din webshop. Vi tar upp sex viktiga förutsättningar för att lyckas när du säljer online.
Så kan undersidor hjälpa dig att få fler kunder
I vår guide får du lära dig hur du använder undersidor för att få fler kunder samt värdefull statistik att använda i din marknadsföring.
Ökad försäljning genom call-to-action
Få fler intresseanmälningar och öka försäljningen via din hemsida genom att tydligt visa besökarna vart du vill att de ska klicka. Våra tips om call-to-action hjälper dig att lyckas.