ready 4 content

ready 4
content

Content

Innehåll som träffar kunden rakt i hjärtat

Vi skapar text, bild och film till din webbplats

Smart och relevant content på rätt plats är en hållbar investering som kommer att gynna ditt företag under lång tid framöver. Vi skapar innehållet som ger fler besökare till din webbplats, ett ökat förtroende för ditt företag och en stark kundrelation.

What we can do 4 you

Sökmotoranpassning

Vi skapar innehållet som din målgrupp söker efter. Content, framför allt i text, är det överlägset viktigaste elementet för att synas på Google och andra sökmotorer.

Text

Utifrån kundens köpprocess skapar vi relevant och intressant textinnehåll som möter din kunds behov på webbplatsen, i webbshopen och i andra digitala kanaler.

Innehållsstrategi

Vi genomför sökordsanalys och intervjuer med dig, era kunder eller potentiella kunder för att skapa en effektiv innehållsstrategi för ditt content. Du får en konkret plan för innehållets struktur, tonalitet och kanaler för spridning.

Bild

Vi fotograferar och skapar illustrationer med målet att text och bild gemensamt ska stärka ditt budskap och lämna ett intryck som består.

Film

Professionella animationer och film som genom ljud och bild skapar optimala förhållanden för att du ska kunna inspirera tittaren eller ge tydliga instruktioner.

Ready 4 Content?

Nytt fält

Kundprojekt

Vilka har vi hjälpt med content

Vi skapar relevant innehåll och en tydlig plan för företagets content marketing – för att effektivt visa upp ditt varumärke som starkt, professionellt och förtroendeingivande. Texter, bilder och filmer som möter kundens behov, ger kunder som litar på dig. En långsiktig satsning på trygga kundrelationer skapar förtroendet som kan leda till att kunden köper mer.

Pastelldata

Pastelldata levererar kompletta affärssystem till företag inom träning, friskvård, spa och frisör.

Content och innehållsstrategi till Pastelldata

Bränsle till långsiktiga kundrelationer

Det gäller att göra rätt från början när du ska utveckla en innehållsstrategi för din webbplats. Din kunds beteende är utgångspunkten och det är först när detta analyserats som en strategi kan tas fram.

Strategin lägger sen grunden för vilket innehåll som bäst möter dina kunders behov. Syftet är att genom relevant content förflytta kunden framåt genom köpprocessens olika steg.

Strategin lägger även grunden för i vilka andra kanaler du kan möta din kund med relevant innehåll – det som din kund själv letar efter. Görs detta rätt så har du nu en bra grund för att utveckla en strategisk kommunkation och skapa kundrelationer som varar.